Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Пенсійний фонд України рекомендує отримувати послуги дистанційно

Офіційні публікації
04.08.2020

Вирішуй питання дистанційно!

 

Пенсійний фонд України рекомендує отримувати послуги дистанційно – через вебпорталу електронних послуг.

Цей сервіс надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до сервісного центру.

Для одержання максимального переліку послуг через вебпортал необхідно увійти в особистий кабінет (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Не виходячи з дому, громадяни мають можливість вирішити низку питань із органами Пенсійного фонду України. В особистому кабінеті є можливість:

  • подати заяву про призначення пенсії, заяву про перерахунок пенсії; 
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується цифровим та QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
  • подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію), в тому числі електронне звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та електронний запит на інформацію, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
 
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше