Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Відкрити ФОП просто та доступно!

Офіційні публікації
19.05.2021

Як самостійно зареєструвати ФОП онлайн?

Зареєструвати ФОП може кожен громадянин, котрий досяг 16 років і має офіційно зареєстроване місце проживання. Реєстрація ФОП здійснюється за місцем прописки.

Зареєструвати фізичну особу підприємцем онлайн, обрати загальну чи спрощену систему оподаткування та подати заяву на реєстрацію платником податку на додану вартість (ПДВ) можна в додатку «Дія».

Реєстрація заяви займає 2 робочі дні. Одна доба знадобиться, щоб зареєструвати заяву в ЄДР, і ще одна – для реєстрації вас платником податків.

Подання заяви займає 10 хвилин, вартість – безкоштовно.

Для того, щоб зареєструвати ФОП, потрібно:

1) Зареєструватися чи авторизуватися (якщо вже зареєстровані) у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису***;

2) Заповнити онлайн-форму на отримання послуги;

3) Заповнену заяву на реєстрацію ФОП буде автоматично надіслано до реєстратора за місцем вашої реєстрації або за місцем реєстрації, що вказано в довідці переселенця;

4) Якщо ви обрали спрощену форму оподаткування, то відповідні відмітки проставляються у заяві про державну реєстрацію. Заяву автоматично передадуть до податкового органу за місцем вашої реєстрації або за місцем реєстрації, що вказане в довідці переселенця;

5) Якщо ви поки не обрали форму оподаткування, короткий тест у додатку допоможе вам визначитися;

6) Якщо обрали загальну систему оподаткування, то ви можете подати заяву на реєстрацію платником податку на додану вартість (ПДВ).

Статус заяви можна перевірити у кабінеті громадянина.

Повідомлення про реєстрацію чи відмову також з’явиться у кабінеті, буде відправлено електронною поштою.

Як тільки запис про реєстрацію ФОПу з’явиться в Єдиному державному реєстрі, ви можете отримати витяг з реєстру в кабінеті громадянина. Витяг має юридичну силу – його можна роздрукувати й користуватися як будь-яким іншим документом.

            ***Щоб отримати електронний підпис потрібно звернутися до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надати заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та  реєстраційний номер облікової картки платника податків. Повний перелік таких центрів — за посиланням https://czo.gov.ua/ca-registry.

Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).

Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку ви зможете отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно. Також можна звернутися до мобільного оператора, який замінить вашу SIM-карту на картку з електронним підписом. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис від 100 до 200 грн.

Строк дії кваліфікованого електронного підпису складає 1-2 роки. Щоб продовжити його використання, ви можете просто поновити строк дії онлайн через веб-сайт надавача.

 

В. РТІЩЕВА

Секретарка комісії з питань

наповнення місцевого бюджету

 

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше