На головнуКонтакти
Новини
Проекти громади
Документи
Підприємства, заклади та установи
Бюджет
Економічний профіль
Prozorro
E-data витрати
Звернення
Структура ОТГ
Сторонні сервіси
Корисна інформація
Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Combined Shape
Повернутися до структури

Бухгалтерсько-фінансовий відділ

Основні завдання і повноваження відділу

1.      Організація обліку фінансово-господарської діяльності сільської ради;

2.     Контроль ходу виконання кошторисів витрат, стану розрахунків з підприємствами, установами та організаціями сільської ради;

3    Забезпечення правильності використання фонду заробітної плати, встановлення  посадових окладів, суворе дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни;

4.  Дотримання установлених правил проведення інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків та платіжних зобов’язань;

5.     Схоронність бухгалтерських та фінансових документів, оформлення та передача їх до архівної установи.

6.         Складання та виконання кошторисів витрат, стану розрахунків з підприємствами, установами та організаціями сільської ради;

7.       Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності сільської ради та складання звітності. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.

8.        Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

9.    Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

10.     Здійснення (спільно з іншими структурними підрозділами) економічного аналізу фінансово-господарської діяльності сільської ради з метою виявлення внутрішніх резервів, ліквідації втрат і нецільових витрат;

11.        Застосування затверджених у встановленому порядку типових уніфікованих форм первинної облікової документації, суворе дотримання цієї документації;

12.        Забезпечення висвітлення усіх фінансових операцій у системі ProZorro, на порталі E-data та на сайті сільської ради;

 

Спеціалісти

Полторак Ірина Євгенівна
Головний бухгалтер

Пов'язані документи

04
Про створення постійно діючої комісії на прийняття, передачу та списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів та на списання матеріальних цінностей
Розпорядження голови
15.01.2019
Річний план закупівель зі змінами до нього на 2019 рік
Закупівлі
31.12.2018
Річний план закупівель зі змінами до нього на 2018 рік
Закупівлі
31.12.2017
17-к
Про затвердження Положення про облікову політику
Розпорядження голови
29.03.2017
2018 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі
Combined Shape

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше