Бухгалтерсько-фінансовий відділ
Основні завдання і повноваження відділу
1. Організація обліку фінансово-господарської діяльності сільської ради;
2. Контроль ходу виконання кошторисів витрат, стану розрахунків з підприємствами, установами та організаціями сільської ради;
3 Забезпечення правильності використання фонду заробітної плати, встановлення посадових окладів, суворе дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни;
4. Дотримання установлених правил проведення інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків та платіжних зобов’язань;
5. Схоронність бухгалтерських та фінансових документів, оформлення та передача їх до архівної установи.
6. Складання та виконання кошторисів витрат, стану розрахунків з підприємствами, установами та організаціями сільської ради;
7. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності сільської ради та складання звітності. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
8. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
9. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.
10. Здійснення (спільно з іншими структурними підрозділами) економічного аналізу фінансово-господарської діяльності сільської ради з метою виявлення внутрішніх резервів, ліквідації втрат і нецільових витрат;
11. Застосування затверджених у встановленому порядку типових уніфікованих форм первинної облікової документації, суворе дотримання цієї документації;
12. Забезпечення висвітлення усіх фінансових операцій у системі ProZorro, на порталі E-data та на сайті сільської ради;