Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Відділ земельних відносин та розвитку інфраструктури

Основними завданням відділу є:

 

1.         Забезпечення реалізації повноважень Музиківської сільської ради у галузі земельних відносин та екології відповідно до законодавства України.

2.         Участь у розробленні та виконанні місцевих програм з використання і охорони земель населених пунктів, у розгляданні і узгодженні планів підприємств, установ та організацій, здійснення яких може викликати негативні соціальні, демографічні, екологічні та інші наслідки, підготовка до них висновків і внесення пропозицій по вирішенню цих питань виконкому сільської ради.

3.          Розроблення проектів нормативно – правових актів, проведення аналізу проектів таких актів;

4.          Здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земель та контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства.

5.         Організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативних актів України.

6.         Підготовка і винесення на розгляд сільської ради пропозицій по встановленню розмірів орендної плати за землю. 

7.         Здійснення заходів по укладанню та виготовленню договорів оренди на земельні ділянки;

8.         Надання пропозицій щодо внесення змін та доповнень до договорів оренди земельних ділянок.

9.         Контроль за строками дії договорів оренди на земельні ділянки.

10.     Ведення реєстру інформаційної бази землекористувачів, яким надані земельні ділянки в оренду.

11.     Контроль за виконанням рішень сільської ради по укладанню договорів оренди на земельні ділянки в установлені строки.

12.     Розробка та реалізація заходів по забезпеченню надходження коштів до місцевого бюджету від використання земельних ділянок, що надані в оренду.

13.     Взаємодія з державними органами щодо справляння плати за землю згідно укладених договорів оренди.

14.     Участь у розробці та контроль за виконанням планів соціально-економічного розвитку громади стосовно розділу охорони навколишнього природного середовища.

15.     Участь у розробці та контроль за виконанням екологічних програм.

16.     Проведення консультативної роботи з земельних питань.

17.     Участь у підготовці проектів внутрішніх нормативних актів, договорів оренди, розгляд проектів нормативних актів, які надійшли для погодження, з питань, що належать до компетенції сектору, підготовку проектів письмових висновків чи зауважень до них.

18.     Сприяння своєчасному вжиттю законних заходів за протестами та поданнями прокуратури, ухвалами, рішеннями, постановами суду, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів тощо.

19.     Правова роз’яснювальна робота для населення через засоби масової інформації (пресу, телебачення).

Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше